الأربعاء، يونيو 27، 2007

انا بحب ربنا... يا رضوى


صحيت انهاردا عندي مشاوير كتير والجو حر جدا حتى طريق الكورنيش مع الموجة الحر دى تحس ان البحر بيرمى بخار سخن كانك فاتح حله ميه مغليه الحقيقه انه كان يوم عادى مفهوش حاجه مختلفةلكن كان عندى نشاط وحماس اكتر من ايام كتيروفكرة مسيطرة على دماغى انا بحب ربنا .. اة والله انا بحب ربنا كنت قريت بوست لاختى رضوى حزينه لفقد شخص عزيز والفكره كانت فراسي انا فعلا بحب ربنادا عن اسباب عقليه منطقيه بحته مش كلام بديهي او محفوظ رغم كل الالم والاحباط انا بصحى الصبح وبلاقى عنيا بتشوف واديا بتتحرك ورجليا بتمشى بيكون عندى احساس بالرضا ..انا بحب ربنا لانى طمعانه فيه اوى واوى اوى كمان انا لسه عايزة منه حاجات كتير عايزة راحه ونجاح وصبر وصحه ومال وحب الاخرين وامل فبكرة فعلا امل فبكرة انا بحب ربنا لانى خايفه من بكرة ونفسى بكرة يكون حلو او حتى عادي فيا رب اكفينى شر بكرةلان الوحيد مالك بكرة.....يارب حلي لي بكرة...بحبك يارب

ليست هناك تعليقات: